mec'd Geplaatst 16 Juni, 2013 Geplaatst 16 Juni, 2013 Hallo allemaal, Mijn naam is Michel, en mag me sinds vrijdag 14 juni, een trotse eigenaar noemen van een witte cee'd, 20th anniversary uitvoering. Mede hierdoor vond ik het leuk om me bij een forum aan te sluiten en ervaringen met elkaar te delen. Ik woon in de regio zuid holland. Mvrgr. Michel Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Juni, 2013 Geplaatst 16 Juni, 2013 Michel heel veel plezier op het forum en uiteraard ook met je nieuwe aanwinst. Quote
Smart Geplaatst 17 Juni, 2013 Geplaatst 17 Juni, 2013 Michel, welkom op het forum. Veel lees- en postplezier toegewenst! Foto's? We zijn er verzot op! Quote
chloso Geplaatst 18 Juni, 2013 Geplaatst 18 Juni, 2013 Welkom Michel Veel plezier met je nieuwe cee'd Quote
Specialmade Geplaatst 18 Juni, 2013 Geplaatst 18 Juni, 2013 @Mec'd, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe witte cee'd, 20th anniversary, En denk aan de foto's hé Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.