mondiaal Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Soms doet de sleutelab het niet en maak ik de auto met de sleutel in het portier open maar dan gaat het alarm af. Hoe krijg ik de deur open zonder dat het alarm af gaat. En kan ik zelf de batterij vervangen of moet dit bij de dealer(van de sleutel) Quote
Wimis on Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Met de RC zet je ook je alarm aan/uit dus maar snel de battery vervangen. Ik heb het altijd zelf gedaan, klusje van een cent Quote
Alex VB Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Het vervangen van de batterij stelt inderdaad niets voor. In de 5 jaar dat ik Black Mamba heb maar 1x te hoeven doen. Quote
mondiaal Geplaatst 21 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2013 Het vervangen van de batterij stelt inderdaad niets voor. In de 5 jaar dat ik Black Mamba heb maar 1x te hoeven doen. bedankt voor de antwoorden. batterij is vervangen Quote
Smart Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Hoe open je de klapsleutel, met een schroefje of iets er tussen zetten om de twee helften van elkaar te wippen? Quote
Alex VB Geplaatst 21 Juni, 2013 Geplaatst 21 Juni, 2013 Ik heb het met een dunne, platte, niet al te grote schroevendraaiertje gedaan. Is zo gepiept. Quote
mondiaal Geplaatst 21 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Juni, 2013 Ik heb het met een dunne, platte, niet al te grote schroevendraaiertje gedaan. Is zo gepiept. sleutel open schroeven en dan het zwart witte dingetje wat er los inzit open wringen met een dun staal draadje of zoiets (paperclip bijv.) Quote
HobbyRobby Geplaatst 5 Juli, 2013 Geplaatst 5 Juli, 2013 Batterijen kosten een prikkie bij de Action. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.