merel Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Hoi, Ik ben Merel en sinds kort de trotse bezitter van een Kia Sportage van 2006. Een super auto ,maar heeft een vreemd kuurtje maar mijn vraag komt nog en ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Groetjes, Merel Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Hallo merel. Welkom op het forum en veel plezier met je aanwinst. Er zijn vast wel mensen die je hier kunnen helpen. Foto's zijn we gek op hier . Quote
merel Geplaatst 23 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2013 Hoi Ik ga het proberen foto`s erop te zetten, Quote
merel Geplaatst 23 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2013 heb je een tip hoe ik foto`s erop kan zetten Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Juni, 2013 Geplaatst 23 Juni, 2013 Als je in je profiel zit kun je links voertuigen zien. Daar kun je foto's toevoegen. Quote
merel Geplaatst 25 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2013 Als je in je profiel zit kun je links voertuigen zien. Daar kun je foto's toevoegen. Hoi, Heb gekeken maar waar kan ik dan foto`s downloaden staat nergens een linkje of iets staat alleen geen foto`s van leden. Sorry maar ik ben een klein beetje dom Quote
Specialmade Geplaatst 25 Juni, 2013 Geplaatst 25 Juni, 2013 @Merel, Dat is niet dom maar een kwestie van even weten hoe het werkt Als je in je profiel zit kun je (rechts boven) op "je profiel bijwerken" klikken. Daarna links zie je voertuigen, klik daarop en dan zie je boven (in het midden) wijzig foto. De rest wijst zichzelf. Suc6 Grtz. Specialmade 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.