Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Trekhaak gemonteerd met plug and play kabelset en mijn richtingsaanwijzers doen het niet, moest een stekkertje ruilen met een zekering waar ook een zekering op zit. Verwijder ik doe en doe de zekering er weer in dan werken de aanwijzers wel weer.

Wat doe ik fout?

Geplaatst

Dat "stekkertje", is dat toevallig een "add-a-circuit"?

Dus zoiets;

elec_addacircuit_sm.jpg

Als dat het geval is moet je de verwijderde zekering nog in de onderste positie van de add-a-circuit steken, dus eigenlijk waar je in deze foto al een zekering ziet zitten.

De bovenste zekering is dan voor je nieuwe aftakking. De richting waarin je de aftakking steekt is trouwens ook nog van belang, maar dat staat hopelijk in je handleiding.

• Like 1
Geplaatst

Horizontale afkoppelbare trekhaak, montagetijd incl. Elektrische aansluitingen. Hier heb ik ongeveel twee uur overgedaan, alleen had ik toch maar de verticale gepakt want daar zie je niets van. Was goed te doen en kabelset was plug to play. Alleen de aansluiting op de zekering had ik in eerste instantie fout, maar dit is opgelost. Prijs trekhaak+kabelset 262€ incl. Verzendkosten. Dus dat viel mee.

De verticale zit rond de 295.

Geplaatst

In de houder die je wisseld met de zekering, moet niet een maar twee zekeringen in. Simpel als je het weet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...