FransB Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Hallo allemaal, Sinds de aanschaf van een Mitsubishi L200, ben ik me gaan verdiepen in 4x4 en terreinrijden. Via www.modderpoel.nl zelf een aantal keer wezen rijden met de L200. Na het ervaren van de beperkingen uiteindelijk een Suzuki samurai aangeschaft, voor het modderen. Nu de kinderen en mijn vrouw ook meer mee willen gaan kwam ik in de problemen met het vervoer van de samurai op een aanhanger. L200 trekt probleemloos, maar slechts 2 zitplaatsen. Renault scenic plaats genoeg maar geen trekauto. Omdat de L200 tevens voor het Hoveniersbedrijf op het moment ook minder gebruik wordt, gezocht naar een auto met beide mogelijkheden in een. Na eerst gekeken te hebben bij een Pajero Sport, kwamen we toch bij een Sorento.(vond mij vrouw mooier) Over ca. 2 weken krijg ik mijn nieuwe gebruikte Sorento. Het is een 3.5 EX uit 2004 met 42000 km op de teller. Ik heb al veel nuttige informatie gelezen op dit Forum, maar heb zelf nog een vraagje. Nu is de Sorento op zich compleet genoeg, alleen heeft die wij gekocht hebben nog geen trekhaak. Heb via online winkels al een trekhaak gevonden, maar nou is de sorento uitgerust met parkeersensoren. Kan je achteraf gewoon een trekhaak monteren, of moet je vanwege de sensoren altijd een afneembare nemen? Wordt er bij gelijktijdig monteren van trekhaak en sensoren rekening mee gehouden? En zij er trekhaak merken die bijv. de kogel iets lager hebben zitten, zodat je dan misschien geen last hebt? Verder nog een vraagje over het gemiddeld verbruik. Ik wil eerst even kijken hoe mijn verbruik wordt, en dan eventueel lpg g3 erin. Zijn er dan nog extra aandachtspunten? Ik hoor graag van jullie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpg Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. op het forum sorento vindt je volgens mij alle antwoorden op je vragen. voor electrische vragen, kan je het beste tot Taz team wenden. groeten ruud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FransB Posted August 12, 2008 Author Share Posted August 12, 2008 gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.op het forum sorento vindt je volgens mij alle antwoorden op je vragen. voor electrische vragen, kan je het beste tot Taz team wenden. groeten ruud. Ben inderdaad al heel wat wijzer geworden op het Forum. Het is i.d.d. jammer dat er niet meer gebruik van gemaakt wordt, zoals ook al elders beschreven. Ben ook actief op www.modderpoel.nl, en daar is veel meer actie. Groot verschil is volgens mij ook, modderpoel is niet merk gebonden. Dus gebruikers met een samurai tot een hummer en alles er tussenin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 WElkom op dit forum en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. De Sorento is absoluut geen slechte keus.. En mbt dit forum. De actie komt langzaam terug en er zullen zo denk ik ook nog wel dingetjes gaan gebeuren. We w8en rustig af. Nogmaals veel plezier met je Sorento, Alex VB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Herman Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Hey Frans...welkom... en zoals al eerder gezegd...sterkte met de Sorento Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FransB Posted August 16, 2008 Author Share Posted August 16, 2008 Hey Frans...welkom...en zoals al eerder gezegd...sterkte met de Sorento Bedankt, heb ook al gelezen dat jij er niet zo veel plezier van gehad heb. Ps. ben aan het sparen voor een lpg tank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts