bobosocka Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Kan iemand mij vertellen waar deze sensor zit bij een 2004 Sorento? De toerenteller van mijn tellerhuis/cockpit doet het niet en als ik het goed heb ligt dat aan deze sensor. Ik wil hem even schoonmaken en zonodig vervangen. Ik heb overigens geen storingslampje branden, stuurbekrachtiging gaat wel erg ligt bij alle snelheden (het sturen dan). Gr M Quote
Pipercub Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Download hier het shop manual. https://www.yousendit.com/download/bWJwckhRT01waFJESjlVag Groet, Pipercub. Quote
bobosocka Geplaatst 14 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2013 Oh sorry het is een benzine. Wat zijn de meest voorkomende oorzaken van een defecte toerenteler? De teller zelf gaat volgens mij zelden kapot en de kabel zal ook niet zomaar losraken. thanx voor de manual!!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.