Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Mijn naam is Iwan, ik bezit nu nog een seat altea en wil overstappen op een kia sorento. Ik woon in Eibergen en heb een eigen bedrijf in het ontwerpen en produceren van led verlichting.

Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriendin in ons droomhuis dat we 2 jaar geleden hebben gebouwd. We hebben een zoon genaamd Djim en is nu 11 maanden oud.

Ik ben best technisch op het gebied van auto's...heb zelf altijd VAG auto's gereden (volkswagen en seat) en heb hier alles zelf aan gedaan. Van het zelf maken van een dashboard (met polyester) tot het zelf aanleggen van cruise control in een seal ibiza cupra met daarbij het activeren van de cc in de software.

Ik hoop hier de nodige technische kennis aan te treffen die ik kan gebruiken om mijn toekomstige kia sorento te pimpen.

Geplaatst

@nawikre,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Je zult hier meerdere techneuten aantreffen die je, waarschijnlijk, wel verder kunnen helpen.

Ik wens je alvast veel rijplezier en veilige kilometers met de Kia Sorento.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Hoi Iwan, welkom op het forum, veel lees- en postplezier!

Ook jouw kennis kunnen wij gebruiken op het forum.

thwelkom20klompen.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...