Guest dutchmoose Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Hej da, Ik ben dutchmoose en ben afwisselend woonachtig in Nederland(midden) en Zweden(Noord Lapland,?naset). Ik heb voor mijn Zwedenverhaal een volvo 440 die volledig aangepast is voor de omstandigheden daar(extra licht en motorverwarming,etc),275.000km zonder 1 probleem,ik rij meestal de rit van 2300km in 1 keer en dat gaat nog steeds goed. en vanwege de brandstofprijzen hier een heuse Pride glxi uit 96,76000echte km en gaan als een trein. Ik hou me meestal op de achtergrond en lees wat mee, ga zo door, Med v?nliga H?lsningar, Moose Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Welkom hier op het forum. Leuk te lezen dat een Kia Pride van 96 het nog heel goed doet. In ieder geval veel leesplezier hier, en vooral nog veel veilige en zuinige kilometers met je Pride. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 veel lees plezier hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JoopKraan Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Is er al iemand bekend met het gebruik van biodiesel bij de Sorento? Bouwjaar 01-09-2005 Joop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 wordt afgeraden naar men zegt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts