Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Wijnand en ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe kia rio gekocht en ik moet zeggen hij rijd heerlijk, ik heb de aanbieding genomen met de gratis navigatie van pioneer en ben daar erg blij mee want het is tevens een dvd speler (dat stond niet er niet bij). 

ik zelf werk in de terminale thuiszorg en mijn vrouw werkt in het ziekenhuis verder hebben we ook nog een zoon van 3 en hoop ik hier ideën op te doen en lekker te kunnen brainstormen waardoor een kia nog mooier van wordt (tuning)

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Wijnand en ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe kia rio gekocht en ik moet zeggen hij rijd heerlijk, ik heb de aanbieding genomen met de gratis navigatie van pioneer en ben daar erg blij mee want het is tevens een dvd speler (dat stond niet er niet bij). 

ik zelf werk in de terminale thuiszorg en mijn vrouw werkt in het ziekenhuis verder hebben we ook nog een zoon van 3 en hoop ik hier ideën op te doen en lekker te kunnen brainstormen waardoor een kia nog mooier van wordt (tuning)

@Ritro,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe Rio.

En voor ideeën op te doen ben je hier aan het goede adres  :-)  :-)

(voor zover je het nog niet weet kijk de site van de Pimpmasters maar eens).

Plenty ideeën :wink:  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

welkom op het forum en voor de pimp ideeen kun je ook even op onze facebook kijken in de vele foto albums 

mischien zelf ook nog even een paar mooie plaatjes posten hier op het forum (zijn we gek op hier )

hier een  fototje van hoe die van mij er nu uit ziet  :wink:  :wink:

1001680_216239185199617_857565489_n.jpg

1014019_216239205199615_1963839918_n.jpg

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...