ritro Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Hoi Allemaal, Mijn naam is Wijnand en ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe kia rio gekocht en ik moet zeggen hij rijd heerlijk, ik heb de aanbieding genomen met de gratis navigatie van pioneer en ben daar erg blij mee want het is tevens een dvd speler (dat stond niet er niet bij). ik zelf werk in de terminale thuiszorg en mijn vrouw werkt in het ziekenhuis verder hebben we ook nog een zoon van 3 en hoop ik hier ideën op te doen en lekker te kunnen brainstormen waardoor een kia nog mooier van wordt (tuning) Quote
Specialmade Geplaatst 19 Juli, 2013 Geplaatst 19 Juli, 2013 Hoi Allemaal, Mijn naam is Wijnand en ik heb sinds afgelopen maandag een nieuwe kia rio gekocht en ik moet zeggen hij rijd heerlijk, ik heb de aanbieding genomen met de gratis navigatie van pioneer en ben daar erg blij mee want het is tevens een dvd speler (dat stond niet er niet bij). ik zelf werk in de terminale thuiszorg en mijn vrouw werkt in het ziekenhuis verder hebben we ook nog een zoon van 3 en hoop ik hier ideën op te doen en lekker te kunnen brainstormen waardoor een kia nog mooier van wordt (tuning) @Ritro, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel rijplezier en veel veilige kilometers met de nieuwe Rio. En voor ideeën op te doen ben je hier aan het goede adres (voor zover je het nog niet weet kijk de site van de Pimpmasters maar eens). Plenty ideeën Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Juli, 2013 Geplaatst 21 Juli, 2013 Veel plezier met jullie nieuwe Rio en ook hier op het forum uiteraard. Quote
LED-Lightning Geplaatst 27 Juli, 2013 Geplaatst 27 Juli, 2013 Welkom en veel rijplezier gewenst met de Rio! Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juli, 2013 Geplaatst 28 Juli, 2013 welkom op het forum en voor de pimp ideeen kun je ook even op onze facebook kijken in de vele foto albums mischien zelf ook nog even een paar mooie plaatjes posten hier op het forum (zijn we gek op hier ) hier een fototje van hoe die van mij er nu uit ziet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.