Kiaclub Nieuwsrobot Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Hallo,Ik wil graag mijn turbo reinigen zonder montage.De reden is erg veel roken als ik de turbo gebruik, ook minder vermogen, geen olie verbruik.Nu zijn er wel middeltjes zoals Innotec of Bardal, weet iemand of die werken ?Ze zijn in iedergeval wel erg duur, zo rond de 76 euro.Bedankt.Groeten Willem Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.