Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal, gisteren mijn nieuwe picanto besteld, heb de 1.0 cvvt met pluspack besteld in titanium zilver, wat een leuke auto zeg en zeer compleet, ik heb de 1.0 gekozen omdat ik er voornamelijk woon- werk mee rijd dus 40 km per dag, krijg er ook die navigatie bij van pioneer, al met al ben ik tevreden en is mijn eerste nieuwe auto en dat op mijn 55ste :P wordt in oktober geleverd, heb nu al 12 jaar een renault twingo dus was wel aan vervanging toe

allemaal de hartelijke groeten

Guus

Geplaatst

@Guus,

Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier.

Nog een tijdje wachten maar dan wordt het genieten.

De Picanto 1.0 is een fijn rijdende auto waar je veel

plezier mee zult beleven. Ondanks dat je tot medio

oktober moet wachten wens ik je alvast veel rijplezier

en veilige kilometers toe.

Hier kun je alvast het instructieboekje doorlezen zodat

je bij aflevering van de auto al helemaal op de hoogte

bent van alle facetten van de Kia Picanto.

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

dank je specialmade, voor het leuke welkoms berichtje en uiteraard voor de link :P die ik wilde hebben stand al in bestelling in korea dus marzel anders had het 5 maanden kunnen duren dus

• Like 1
Geplaatst

weet iemand welk type pioneer navigatie er nu gratis geleverd wordt je heb er veel types van dus, kan ik me daar ook verder in verdiepen is het de Pioneer Avic F550BT ofzo ? bedankt alvast voor het engelen geduld met mij :P

Geplaatst

Guus welkom op het forum. Wat zal het wachten lang duren, heel veel succes daarmee maar het wordt beloond dat weet ik zeker.

voor wat betreft de pioneer heb ik dat type voorbij zien komen hier op het forum maar ook andere types.

Er staat genoeg informatie over deze systemen.

Ga je alvast inlezen zou ik zeggen :-)

• Like 1
Geplaatst

allemaal alvast bedankt voor het hartelijke welkom, geweldig forum hier en met al dat lees voer is de 2 maanden wachten zo voorbij :P

• Like 2
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

UPDATE, ik heb de dorpel bescherming van baggio binnen en ook de mini usb stick van 32 gig, nu nog de auto :P dealer zeg dat hij op de boot staat, niet te hopen dat die kapitein van de Costa Concordia daar nu werkt :P

• Like 4
Geplaatst

weer een update, hij is bij de dealer binnen 7 oktober mag ik hem ophalen :P ik heb hem ook gezien dus nu proberen om vannacht geen erotische kia picanto dromen te krijgen :P

ze hebben een enorme lading kia'' s daar binnen gehad vandaag zeg het hele terrein stond vol, maar de mijne was niet te vinden, na lang zoeken bleekt juist de mijne lekker binnen te staan dus warm en droog

maar dat komt natuurlijk omdat die van mij de mooiste is :P:P:P:P

• 2 weken later...
Geplaatst

Update, ik heb hem nog niet maar hij staat al klaar, omdat ik mijn oude auto inruil ben ik maar eens op zoek gegaan naar mijn kopie deel 3, je raad het al, nergens te vinden, dus maar op 26-9 een vervangend kentekenbewijs aangevraag.

met de hoop dat die dan voor 7 oktober in de bus zou liggen, nou niet dus, RDW gebeld en die zegt eerst 10 werkdagen wachten dan kan je een verzoek doen om alsnog er een toe gestuurd te krijgen, vandaag nog steeds niet binnen.

dus net bij de RDW geweest hier in zoetermeer en ze gaan er alsnog weer een opsturen, en ze zeg dan zo leuk nou die zou zaterdag of anders volgende week dinsdag binnen moeten zijn, en mocht het niet zo zijn dan moet ik na 10 werkdagen maar weer eens langskomen :(

Geplaatst

morgen is het zover en ga ik mijn Pica eindelijk halen :P:P:P

Nou dat zal een slapeloze nacht worden, van de spanning natuurlijk. :wink:

Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

ik zou maar een slaappilletje nemen want anders ben je morgen te moe om te rijden..... zonder gekheid heel veel plezier morgen en wel foto's plaatsen he...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...