michel-463 Geplaatst 2 Maart, 2005 Geplaatst 2 Maart, 2005 Goedenavond allemaal, In de map album bij de sorento heb ik een aantal foto's geplaatst het zijn hele mooie. nu zijn er tot mijn grote verbazing 3 foto's niet gelukt en is er een kruisje in beeld gekomen, om het forum een beetje netjes te houden wil ik graag weten hoe ik dit weg kan halen, op bewerken drukken onder de foto geeft niet de juiste bewerking om deze weg te halen . WIE KAN MIJ HELPEN Grt michel 463 Quote
Tazteam Geplaatst 2 Maart, 2005 Geplaatst 2 Maart, 2005 Misschien een mailtje naar de web-master?? Quote
AJ Mol Geplaatst 3 Maart, 2005 Geplaatst 3 Maart, 2005 Onze ruimte m.b.t. website en fotoalbum zat propvol. Er stonden door mij een aantal te grote foto's op, die ik eraf gehaald heb. Nu is er weer ruimte en zal het uploaden van foto's weer mogelijk zijn. De mislukte kun je eenvoudig deleten door op delete te drukken onder de foto. Excuus voor het ongemak. Quote
michel-463 Geplaatst 3 Maart, 2005 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2005 Harstikke bedankt andre voor het verwijderen van de foto's nu zal ik de andere er weer opzetten Groet michel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.