MORTAR120 Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Ik ga er dan ook vanuit dat als je je remblokken zelf vervangt je 7 jaar garantie niet vervalt? Weet iemand hier mss iets meer van? Quote
xtra40 Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 tja het is een slijt deel dus daar heb je al geen 7 jaar garantie op ???? Quote
handyman Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 gaat de achterremzuiger zo terug of moet deze ingedraaid worden? Quote
MORTAR120 Geplaatst 17 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2014 Hey extra, dat er geen garantie op is widt ik natuurlijk, maar mijn vraag is of de algemene garantie van 7 jaar vervalt als je dit zelf doet? Quote
xtra40 Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 nee die vervalt niet dat zou niet kunnen alleen op het deel waar jij aan heb zitten klooien uiteraard en de e.v.t gevolg schade die je daar uit voort brengt Quote
xtra40 Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 gaat de achterremzuiger zo terug of moet deze ingedraaid worden? als de hand rem in de remtang zit dan is het drukken en draaien tegelijk Quote
Creative Name Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 nee die vervalt niet dat zou niet kunnen alleen op het deel waar jij aan heb zitten klooien uiteraard en de e.v.t gevolg schade die je daar uit voort brengt Hmmm, dat zou nog wel eens lastig kunnen uitpakken… Ik denk dat ze zoiets constateren (ik denk effe aan m'n eigen werksituatie) dat je garantieclaims in de toekomst wel eens afgewezen kunnen worden... Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 als de hand rem in de remtang zit dan is het drukken en draaien tegelijk Er hoeft niks gedraaid te worden, gewoon indrukken. Quote
Gast e49memling Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Vroeger ook altijd zelf blokjes vervangen, mijn Fiat Tempra, één moertje los, alles scharnierde naar onder(of naar boven, dat weet ik niet meer zo goed.), blokjes eruit, zuigertjes terugduwen nieuwe blokjes erin, toe klappen, moertje vast en opgelost. Natuurlijk: wiel er terug op auto weer naar omlaag wiel goed vastzetten en klaar. Quote
Jack_z Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 ja dat was vroeger vroeger kan je ook gewoon een stoeltje onder de motorkap naast het blokje kwijt als je moest sleutelen, maar nu zit alles potvol Quote
Gast e49memling Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 ja dat was vroeger vroeger kan je ook gewoon een stoeltje onder de motorkap naast het blokje kwijt als je moest sleutelen, maar nu zit alles potvol Ooit eens een Wartburg onder de motorkap gezien? Als je goed kijkt, dan zie je in het midden het 2-takt-motortje; geen kleppen, geen nokkenas, niks distributiegedoe... je kon daar nog gemakkelijk 2 reservemotoren onder kwijt. Quote
Raimond24 Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Ik zie op het filmpje dat hij geen kopervet gebruikt op de achterkant van de remblokken en op het gedeelte waar ze op rusten. Of is dit niet meer van deze tijd. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Niet nodig, gewoon koud monteren Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.