Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee die vervalt niet dat zou niet kunnen alleen op het deel waar jij aan heb zitten klooien uiteraard

en de e.v.t gevolg schade die je daar uit voort brengt

Geplaatst

nee die vervalt niet dat zou niet kunnen alleen op het deel waar jij aan heb zitten klooien uiteraard

en de e.v.t gevolg schade die je daar uit voort brengt

Hmmm, dat zou nog wel eens lastig kunnen uitpakken… 

Ik denk dat ze zoiets constateren (ik denk effe aan m'n eigen werksituatie) dat je garantieclaims in de toekomst wel eens afgewezen kunnen worden...

Geplaatst

als de hand rem in de remtang zit dan is het drukken en draaien tegelijk

Er hoeft niks gedraaid te worden, gewoon indrukken.

• 2 weken later...
Gast e49memling
Geplaatst

Vroeger ook altijd zelf blokjes vervangen, mijn Fiat Tempra, één moertje los, alles scharnierde naar onder(of naar boven, dat weet ik niet meer zo goed.), blokjes eruit, zuigertjes terugduwen nieuwe blokjes erin, toe klappen, moertje vast en opgelost. Natuurlijk: wiel er terug op auto weer naar omlaag wiel goed vastzetten en klaar.

Geplaatst

ja dat was vroeger :P vroeger kan je ook gewoon een stoeltje onder de motorkap naast het blokje kwijt als je moest sleutelen, maar nu zit alles potvol :P

Gast e49memling
Geplaatst

ja dat was vroeger :P vroeger kan je ook gewoon een stoeltje onder de motorkap naast het blokje kwijt als je moest sleutelen, maar nu zit alles potvol :P

Ooit eens een Wartburg onder de motorkap gezien? Als je goed kijkt, dan zie je in het midden het 2-takt-motortje; geen kleppen, geen nokkenas, niks distributiegedoe... je kon daar nog gemakkelijk 2 reservemotoren onder kwijt.

Geplaatst

Ik zie op het filmpje dat hij geen kopervet  gebruikt op de achterkant van de remblokken en op het gedeelte waar ze op rusten.  :detective:

Of is dit niet meer van deze tijd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...