Fire69 Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Hallo iedereen, Ik kom me hier ook maar even voorstellen. Ik ben Jeremy en wordt (hopelijk vandaag of morgen!) lid van de Kia-familie Lang getwijfeld tussen een Qashqai en een Sportage, ze gaven namelijk super-kortingen bij Nissan (ik rij nu nog een Nissan Pickup). Maar voor de vrouw hadden de looks de overhand en het is dus een Sportage 2.0 CRDi Sense+ AWD Automaat geworden. Ondertussen heb ik hier al een paar uur zitten lezen en ben veel interessante dingen te weten gekomen. Enkele minpuntjes/problemen , maar toch vooral veel positieve dingen! Ik wacht dus met smart op de levering van de auto, hoewel we niet lang hebben moeten wachten, want we konden een showroom-model hebben. Levertijd was dus iets meer dan 1 week Zo, dat zal wel genoeg zijn als voorstelling. Hopelijk kan ik hier vele jaren met plezier alle posts komen lezen, zonder dat ik moet klagen over de Kia Groetjes, Jeremy Quote
Specialmade Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 @Fire69, Welkom op dit forum en hopelijk nog veel leesplezier. Alvast heel veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe Sportage. 1 week levertijd is wel heel gunstig, er zijn er hier op dit forum die veel langer moe(s)ten wachten. Foto's van je nieuwe aanwinst zien wij natuurlijk heel graag hier, zijn we gek op. Grtz. Specialmade Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Welkom en veel rijplezier Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Jeremy, Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en hier op het forum. 1 week wachten is inderdaad wel lekker Quote
Fire69 Geplaatst 20 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2013 Zo, deze staat sinds deze namiddag bij ons op de oprit: Mooi ding toch? Enige wat ik nu pas merkte was dat de achterste ruiten niet verdonkerd zijn. Da's wel wat jammer, maar doet niet af aan het plezier Quote
xtra40 Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Welkom op het forum en wat een mooie wagen zeg Ruiten kun je altijd achter af laten verduisteren doen ze heel mooi met folie kan je zelf nog kiezen hoe donker Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Hele mooie auto, geniet ervan. Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 Hele mooie auto, veel veilige kilometers Quote
Jim Brouns Geplaatst 21 September, 2013 Geplaatst 21 September, 2013 Welkom en veel plezier hier. Quote
skoebidoe Geplaatst 25 September, 2013 Geplaatst 25 September, 2013 goede keuze!!! en welkom op dit forum. veel rijplezier en opgepast voor de flitsers groetjes Mike Quote
Jack_z Geplaatst 26 September, 2013 Geplaatst 26 September, 2013 een zeer mooie auto, heel veel plezier toegewenst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.