Jump to content

Kia Picanto 2 dins radio

domi87

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben sinds kort een trotse Kia bezitter uit 2006.

Nu heb ik hier een leuke Xplode radio inzitten.

Aangezien ik graag naar verre bestemmingen ga , kan ik dus wel navigatie gebruiken. Dus op E-bay gaan kijken voor een 2 dins radio met DVD , navigatie etc.

Nu heb ik een 1-dins frontje , met eronder nog een vakje .

Dus mijn vraag natuurlijk , kan ik ergens een frontje bestellen voor een 2 dins radio , zodat ik deze daadwerkelijk kan bestellen bij ebay,

BVD

Domi

Kia heeft wel Picanto's geleverd met een dubbel-din installatie, getuige deze fabrieksfoto:

Kia_Picanto_dash1.jpg

Bij de dealer zou je, evt met deze foto, kunnen kijken of zij hem kunnen bestellen, en anders zou ik even telefonisch contact opnemen met Kia Nederland.

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Hallo,

Na 300 jaar , toch nog even een reactie van mij.

Ik heb nu een single din radio ingebouwd met GPS , bleutooth etc, waarvan het schermpje zeg maar uit het dashbord komt.

Wellicht wil ik jullie niet van een foto weerhouden en komt ook zeker deze week online........

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

hallo,

eindelijk is het mij gelukt , na reparatie van de cam, een paar foto's te maken. Gelukkig waren was de accu pas leeg na 3 foto's dus een paar voor jullie.

Hardstikke bedankt voor je reactie, maar ik heb dus al een single din, tochscreen radio. Had ik het eerder geweten was ik ook zeker gegaan voor de dubble dinn..

groetjes

post-916-1297853016,92_thumb.jpg

post-916-1297853017,32_thumb.jpg

post-916-1297853017,7_thumb.jpg