Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mezelf als nieuwe (binnenkort) Kia Sportage gebruiker voorstellen... hoe is het zover kunnen komen?

Met heel veel spijt in 't hart, moet ik binnenkort afscheid nemen van mijn Saab 9-3 waarmee ik meer dan 200.000 km met plezier gebold heb.

Aanvankelijk was de planning om bij een Scandinavische wagen te blijven, dus trokken we naar de Volvo dealer voor een proefrit. Gelukkig heb ik dat gedaan zeg, wat een afgang: wollige motor, in één woord teleurstellend! Dan maar Toyota bezocht en tenslotte terecht gekomen bij Kia, afgaand op de garantie. 

Prima ontvangst bij de dealer en de proefrit met de Sportage is echt meegevallen. De wagen is begin deze maand besteld (1.7 crdi Sense+) en wordt volgens schema eind november geleverd. Nog even tijd dus om van de Saab afscheid te nemen  :| en met Sinterklaaspret uit te kijken naar onze hagelwitte Sportage!

Intussen al flink rondgekeken op dit forum en al heel wat bijgeleerd. De handleiding mag in het handschoenkastje blijven, verwacht ik. Dankjewel voor alle suggesties en informatie!

Geplaatst

@Bobjectief,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Alvast veel rijplezier en heel veel veilige kilometers met de nieuwe Sportage.

Hier vind je alvast de handleiding van de Sportage.

Hoef je die straks niet meer door te worstelen.  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...