Jump to content

Even voorstellen

Arnoniem

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben Arno, 34 jaar, en sinds juli van dit jaar, ook Kia eigenaar.

Na 4 italianen ben ik overgestapt op een koreaan. Wel met enige pijn in mijn hart, maar ja, die crisis he....

Mijn rode Alfa Spider heb ik na 8 jaar ingeruild voor een Titanium Kia Picanto 1.0 ISG Design edition. Ach de velgen lijken nog een beetje Alfa, door het 147 GTA design. En het rode leer zit weer in het interieur, dankzij de innoskin bekleding. Qua design had het een Italiaan kunnen zijn zeg ik maar.

De crisis dus, en bovendien een tweeling van nu bijna 2, die ik tot nu toe lopend van en naar de crèche moest brengen, als mijn vrouw de stationwagen (mazda 6) mee had. Dus achterdeuren en een achterbank waren erg welkom.

En de italianen hebben in deze klasse geen achterdeuren (Mito en Fiat 500 (Panda vind ik echt niet mooi)). 

Nu, na 2000 km gereden te hebben, nog geen bijzonderheden. De auto bevalt nog prima. En bij de pomp sta ik elke keer weer te lachen, als ik 45 euro afreken voor 550 kilometers. Bij de alfa waren dat er ongeveer 100, voor dezelfde afstand.

Alleen de linker buitenspiegel was na een week kapot (het electrisch inklap- gedeelte), maar die is gelijk netjes door de dealer vervangen door die van een demo auto.

Nou jullie zien me hier vast wel verschijnen met wat vragen, ben al begonnen in een topic over winterbanden.

De groeten en tot forums, 

Arno(niem)

• Like 1

Welkom hier! Je profielfoto komt mij heel erg bekend voor, bij Louwes gekocht?

haha, nee gegoogled  want ik heb/had nog geen foto. 

Alhoewel, volgens mij komt hij (zij) daar uiteindelijk wel vandaan, maar ik heb hem in Apeldoorn gekocht. lang verhaal... 

Zo, net even van achter mijn bureau, de Kia op de foto gezet en mijn profielfoto aangepast met mijn eigen pica.

photo-11541.jpg?_r=1380634404

Edited by Arnoniem