Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Na een Maestro, Suzuci, 2 Citroens en 2 Saabs met vele reparaties werd ik het zat.

Ik wil een Aziatische stabiele auto zonder toeters en bellen, als hij maar rijd.

De keuze die ik kreeg was Mazda 3 1.4 en een Kia Cee'd 1.6.

Als je vanaf een Saab komt met een 1.9 diesel, waar voor de zoveelste keer de turbo eruit ligt, merkte ik dat de Mazda goed in de stad rijd, maar op de snelweg toch wel even wennen is. Je word dan zelf van de weg geperst door grote auto's.

Vandaar de Kia. Soliede mooie auto en rijd eigenlijk net zo fijn als de Saab. Hopelijk blijft hij dit ook doen, maar als ik de verhalen uit het forum lees, is iedereen wel vol lof over de Kia.

Dus zaterdag krijg ik mijn eerste KIA Sporty 1.6 X-ecutive; dat hij een mooie toekomst te gemoed mag rijden.

Geplaatst

@Gos,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

Nog een paar nachtjes slapen en het genieten kan beginnen.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Hierbij wat foto-tjes.

Er komt nog wel een stootstrip op de zijkant. Veel lui gooien toch altijd wel klakkeloos hun portier open.

[sharedmedia=garage:vehicles:1010]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...