Gast Stief Geplaatst 1 Oktober, 2013 Geplaatst 1 Oktober, 2013 Hallo Allemaal, Gisteren geregistreerd, dus leek het mij wel zo netjes mij toch even voor te stellen. Stief is hoe ik genoemd wordt. Met een beetje geluk ben ik vanaf vrijdag de gelukkige eigenaar van een Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive Plus van bijna een jaar oud. Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd VW en Seat gereden en dat bevalt mij eigenlijk heel goed maar ben toe aan iets nieuws. De Sportage vindt ik gewoon een erg mooie auto. Na een paar weken zoeken en twijfelen, nieuw of toch een occasion, denk ik eindelijk de juiste mix gevonden te hebben. Een zeer complete (bijna nieuwe) Sportage in de kleur en uitvoering zoals ik het wil hebben, maar dan voor een aantrekkelijkere prijs. Ik heb 'm nog niet maar hoop er vanaf vrijdag bij te horen. Ga nu maar even de topics over after market navigatie maar even doornemen. Mochten jullie nog tips hebben, dan verneem ik dat natuurlijk graag. Gr, Stief Quote
Specialmade Geplaatst 1 Oktober, 2013 Geplaatst 1 Oktober, 2013 @Stief, Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Je hebt een goede keuze gemaakt met de Sportage 1.6. GDI. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Oktober, 2013 Geplaatst 1 Oktober, 2013 Stief, Welkom op het forum en geniet van je nieuwe aanwinst. Quote
mika kjelld Geplaatst 1 Oktober, 2013 Geplaatst 1 Oktober, 2013 een hele goeie keus heel veel plezier met de sportage Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Geplaatst 2 Oktober, 2013 Welkom en veel veilige kilometers met de Sportage Quote
Gast Stief Geplaatst 4 Oktober, 2013 Geplaatst 4 Oktober, 2013 De deal is rond. Heb nu een glimmende Sportwagen op de oprit staan. Quote
mika kjelld Geplaatst 4 Oktober, 2013 Geplaatst 4 Oktober, 2013 De deal is rond. Heb nu een glimmende Sportwagen op de oprit staan. FOTO'S zijn we dol op Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.