Jump to content

Bagageruimte

miex

Recommended Posts

Beste lezers,

Momenteel zijn wij bezig met de zoektocht naar een stationwagen. Wij zijn nog in de oriënterende fase en moeten dus nog kijken welke auto het beste bij ons past.

Voor ons is de bagageruimte van groot van belang daarbij. Nu kan ik overal wel inhoudsmaten vinden en van sommige auto's ook wel meer gegevens, maar van de Kia Cee'd Sporty Wagon (met name model 2007 t/m 2009) kan ik de hoogte van de bagageruimte niet vinden. Dit is voor ons wel een belangrijk iets omdat wij een grote hond erin willen vervoeren en we willen weten of die er ook rechtop in kan zitten.

Kan iemand mij vertellen wat de hoogte van de bagageruimte is (binnenkant)?

Helaas staat er momenteel in onze regio geen Cee'd van de betreffende bouwjaren te koop dus gaan meten bij de garage is eigenlijk niet echt een optie. Maar wellicht is er iemand die een dergelijke auto bezit en die het voor mij zou willen opmeten...?

Ook zou ik graag weten of iemand mij meer kan vertellen over de fabrieksgarantie. Stel dat wij een Kia Cee'd van 2009 kopen. Is het dan toch verstandig (indien überhaupt mogelijk) om garantie van de garage te krijgen, of komt dat op hetzelfde neer als de fabrieksgarantie?

Alvast bedankt!

Miex