Jump to content

Nieuwe Kia Soul alleen elektrisch naar NL

mika kjelld

Recommended Posts

Gelukkig zijn er smaken die verschillen. :lol:

Wat voor de één een rukauto is blijkt voor een ander "de auto" te zijn waar men zo lang naar had uitgekeken.

Wat als een paal boven water staat is dat je met een Soul nog steeds de aandacht trekt terwijl je met de meeste andere modellen verdwijnt in de massa.

Zo zijn er ook leden hier die nog niet dood in bijvoorbeeld zo'n piccie gevonden willen worden maar om de piccie rijders niet voor het hoofd te stoten dit niet openbaar maken. ;) ;)

• Like 2

Gelukkig zijn er smaken die verschillen. :lol:

Wat voor de één een rukauto is blijkt voor een ander "de auto" te zijn waar men zo lang naar had uitgekeken.

Wat als een paal boven water staat is dat je met een Soul nog steeds de aandacht trekt terwijl je met de meeste andere modellen verdwijnt in de massa.

Zo zijn er ook leden hier die nog niet dood in bijvoorbeeld zo'n piccie gevonden willen worden maar om de piccie rijders niet voor het hoofd te stoten dit niet openbaar maken. ;) ;)

je heb uiteraard helemaal gelijk post aangepast ;)

• Like 1

• 11 months later...

je heb uiteraard helemaal gelijk post aangepast ;)

Vind ik ook, ik blijf hopen dat de benzine /diesel versie toch weer terugkomt , want met alle respect ...zo,n batterijen auto voor ?? 33.000 euro?

En dan nog niet ver komen?

Ga ik hem wel (als het zo ver is) wel halen in Duitsland , snap er echt helemaal niks van hoe die Importeur denkt! :no: Wat nou co 2 uitstoot?!!!

En dat is in andere landen toch ook zo die co 2 uitstoot ?

Hoezo EG alles gelijk !

• 2 years later...

Na 8 jaar een zeer tevreden gevoel van mijn KIA Soul overgehouden en daarom een nieuwe laten komen via Duitsland. Sinds 20 mei 2017 rij ik een KIA Soul 1.6 GDI 2017 benzine uitvoering. (Helaas lukt het me niet om een foto te plaatsen)

Guest Vitara 2

Wij hebben 2 Soul's gereden en ook overwogen om er 1 te importeren...

Ruim 3 jaar geleden waren de kosten echter zo hoog (te weinig afschrijving BPM) dat we toen overgestapt zijn naar een Rio.

Sinds 3 maanden rijden wij nu een nieuwe Suzuki Vitara, mede doordat we de hoge zit van de Soul miste. :)

Duinen_Almere_1.jpg