mika kjelld Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 http://www.autoweek.nl/rijimpressie/1404/kia-soul-ev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 met alle respect voor diegene die hem hebben, maar ik vind het mooie auto en met die 3.400 smartphonebatterijen kom je ook nergens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gé_ Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Gelukkig zijn er smaken die verschillen. Wat voor de één een rukauto is blijkt voor een ander "de auto" te zijn waar men zo lang naar had uitgekeken. Wat als een paal boven water staat is dat je met een Soul nog steeds de aandacht trekt terwijl je met de meeste andere modellen verdwijnt in de massa. Zo zijn er ook leden hier die nog niet dood in bijvoorbeeld zo'n piccie gevonden willen worden maar om de piccie rijders niet voor het hoofd te stoten dit niet openbaar maken. ;) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Gelukkig zijn er smaken die verschillen. Wat voor de één een rukauto is blijkt voor een ander "de auto" te zijn waar men zo lang naar had uitgekeken. Wat als een paal boven water staat is dat je met een Soul nog steeds de aandacht trekt terwijl je met de meeste andere modellen verdwijnt in de massa. Zo zijn er ook leden hier die nog niet dood in bijvoorbeeld zo'n piccie gevonden willen worden maar om de piccie rijders niet voor het hoofd te stoten dit niet openbaar maken. ;) je heb uiteraard helemaal gelijk post aangepast 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exutive Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 je heb uiteraard helemaal gelijk post aangepast Vind ik ook, ik blijf hopen dat de benzine /diesel versie toch weer terugkomt , want met alle respect ...zo,n batterijen auto voor ?? 33.000 euro? En dan nog niet ver komen? Ga ik hem wel (als het zo ver is) wel halen in Duitsland , snap er echt helemaal niks van hoe die Importeur denkt! Wat nou co 2 uitstoot?!!! En dat is in andere landen toch ook zo die co 2 uitstoot ? Hoezo EG alles gelijk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvdM Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Na 8 jaar een zeer tevreden gevoel van mijn KIA Soul overgehouden en daarom een nieuwe laten komen via Duitsland. Sinds 20 mei 2017 rij ik een KIA Soul 1.6 GDI 2017 benzine uitvoering. (Helaas lukt het me niet om een foto te plaatsen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Wij hebben 2 Soul's gereden en ook overwogen om er 1 te importeren... Ruim 3 jaar geleden waren de kosten echter zo hoog (te weinig afschrijving BPM) dat we toen overgestapt zijn naar een Rio. Sinds 3 maanden rijden wij nu een nieuwe Suzuki Vitara, mede doordat we de hoge zit van de Soul miste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts