Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Automatische ontwaseming met mist

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb last met deze dagen vol mist dat mijn automatische ruit ontwaseming  de mist aanziet voor wasem.

Hebben meer mensen hier last van en/of ideen hoe ik dit kan oplossen.

Mvg Niels

Geplaatst

Ik heb nog steeds het stekkertje van de sensor af en dan gaat hij helemaal niet meer automatisch aan

Dat bevalt mij nog steeds erg goed

En je ziet het van zelf als je ramen beslaan

Geplaatst

ff een aanvullend vraag gaat bij automatisch ontwasemen de stand van de ventilator automatisch naar het raam of dien je deze ook nog handmatig op raam/voet te zetten heb elke keer het idee als hij op gezicht/voet staat en automatisch ontwasemen gaat aan de lucht ook nog steeds langs je gezicht gaat zegmaar...?!

Geplaatst

nee hij gaat niet meteen voledig naar het raam maar hij zet in eerste instantie alleen de airco aan 

Maar hij gaat niet  vol blazen 

Geplaatst

nee hij gaat alleen vol uit blazen als je op het knopje voor ruit ontwazeming drukt 

dan gaat hij voluit blazen en alles alleen op het voor raam

Geplaatst

wel gek eigenlijk dat hij wel op auto-ontwaseming gaat maar dat je zelf de knoppen zou moeten indrukken zodat hij op het raam/voet blaast of anders het knopje voor ruit ontwaseming moet indrukken en dat hij dat dan niet automatisch zelft doet?

Geplaatst

Bij mij gaat die vanzelf naar de voorraam. Hij blaast wel niet voluit maar toch genoeg om de ruit wasem vrij te krijgen

Geplaatst

Ja dit klopt en samen met de airco is dit voldoende om de ruit schoon te maken

Maar is het heel erg en je drukt die knop in dan gaat alles vol uit op het voor raam

En anders doet hij het rustig aan op een comfortabele manier

Geplaatst

bedankt voor de info had zelf het idee dat ik ook nog steeds lucht bleef voelen als de stand op voet/hoofd stond bij auto-ontwaseming toch nog maar eens proberen...

Geplaatst

Ik heb nog steeds het stekkertje van de sensor af en dan gaat hij helemaal niet meer automatisch aan

Dat bevalt mij nog steeds erg goed

En je ziet het van zelf als je ramen beslaan

Waarom het stekkertje eraf ipv gewoon uitzetten via de knoppen?

Geplaatst

het uitzetten met de knoppen werkt prima tot je het contact uitzet 

als je daarne het contact weer aanzet gaat de auto ontwazeming meteen weer aan en zul je dus weer met de knoppen die code moeten invoeren 

en dat hoeft dus niet als je het stekkertje er af hebt  

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

het uitzetten met de knoppen werkt prima tot je het contact uitzet 

als je daarne het contact weer aanzet gaat de auto ontwazeming meteen weer aan en zul je dus weer met de knoppen die code moeten invoeren 

en dat hoeft dus niet als je het stekkertje er af hebt  

ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit  wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan 

is denk toch aangepast van uit de fabriek [2014 versie zeg maar]

Geplaatst

ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit  wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan 

kijk daar hebben ze dus van geleerd denk ik 

dat is wel mooi dan kan je lekker simpel kiezen of je het wil jammer dat dat bij die van mij nog niet zo is   :no:  :no:

Geplaatst

klopt dus ik ga opzoek naar een kachel bedienings paneel van een 2014 rio hahhahaha

nee hoor met het stekkertje los bevalt me goed alles werkt zo als ik nu wil dus ik laat het lekker zo 

Geplaatst

Mag ik vrsgen welke knoppen je precies bedoelt?

ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan

Geplaatst

Hij verteld het net zelf in de quote :P

auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken

Geplaatst

de 

de knop auto ingedrukt houden en tegelijker tijd de tuimelschakelaar FRONT 4 maal snel indrukken gaat de automatische ontwaseming uit of aan 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...