Nieles Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Hallo, Ik heb last met deze dagen vol mist dat mijn automatische ruit ontwaseming de mist aanziet voor wasem. Hebben meer mensen hier last van en/of ideen hoe ik dit kan oplossen. Mvg Niels Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Ik heb nog steeds het stekkertje van de sensor af en dan gaat hij helemaal niet meer automatisch aan Dat bevalt mij nog steeds erg goed En je ziet het van zelf als je ramen beslaan Quote
rightone Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 ff een aanvullend vraag gaat bij automatisch ontwasemen de stand van de ventilator automatisch naar het raam of dien je deze ook nog handmatig op raam/voet te zetten heb elke keer het idee als hij op gezicht/voet staat en automatisch ontwasemen gaat aan de lucht ook nog steeds langs je gezicht gaat zegmaar...?! Quote
Nimo Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 volgens mij autom.. naar raam... zal het zo ff checken voor je. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 nee hij gaat niet meteen voledig naar het raam maar hij zet in eerste instantie alleen de airco aan Quote
Nieles Geplaatst 7 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2013 nee hij gaat niet meteen voledig naar het raam maar hij zet in eerste instantie alleen de airco aan Maar hij gaat niet vol blazen Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 nee hij gaat alleen vol uit blazen als je op het knopje voor ruit ontwazeming drukt dan gaat hij voluit blazen en alles alleen op het voor raam Quote
rightone Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 wel gek eigenlijk dat hij wel op auto-ontwaseming gaat maar dat je zelf de knoppen zou moeten indrukken zodat hij op het raam/voet blaast of anders het knopje voor ruit ontwaseming moet indrukken en dat hij dat dan niet automatisch zelft doet? Quote
chloso Geplaatst 7 Oktober, 2013 Geplaatst 7 Oktober, 2013 Bij mij gaat die vanzelf naar de voorraam. Hij blaast wel niet voluit maar toch genoeg om de ruit wasem vrij te krijgen Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2013 Geplaatst 8 Oktober, 2013 Ja dit klopt en samen met de airco is dit voldoende om de ruit schoon te maken Maar is het heel erg en je drukt die knop in dan gaat alles vol uit op het voor raam En anders doet hij het rustig aan op een comfortabele manier Quote
rightone Geplaatst 8 Oktober, 2013 Geplaatst 8 Oktober, 2013 bedankt voor de info had zelf het idee dat ik ook nog steeds lucht bleef voelen als de stand op voet/hoofd stond bij auto-ontwaseming toch nog maar eens proberen... Quote
dandoen Geplaatst 14 Oktober, 2013 Geplaatst 14 Oktober, 2013 Ik heb nog steeds het stekkertje van de sensor af en dan gaat hij helemaal niet meer automatisch aan Dat bevalt mij nog steeds erg goed En je ziet het van zelf als je ramen beslaan Waarom het stekkertje eraf ipv gewoon uitzetten via de knoppen? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Oktober, 2013 Geplaatst 14 Oktober, 2013 het uitzetten met de knoppen werkt prima tot je het contact uitzet als je daarne het contact weer aanzet gaat de auto ontwazeming meteen weer aan en zul je dus weer met de knoppen die code moeten invoeren en dat hoeft dus niet als je het stekkertje er af hebt 1 Quote
geeltje Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 het uitzetten met de knoppen werkt prima tot je het contact uitzet als je daarne het contact weer aanzet gaat de auto ontwazeming meteen weer aan en zul je dus weer met de knoppen die code moeten invoeren en dat hoeft dus niet als je het stekkertje er af hebt ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan is denk toch aangepast van uit de fabriek [2014 versie zeg maar] Quote
Nieles Geplaatst 7 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2013 Ik heb em nu ook uitgezet inmiddels! Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan is denk toch aangepast van uit de fabriek [2014 versie zeg maar] kijk daar hebben ze dus van geleerd denk ik dat is wel mooi dan kan je lekker simpel kiezen of je het wil jammer dat dat bij die van mij nog niet zo is Quote
bigwade Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Wat was het ook al weer........ Geen klus zo raa................. Quote
xtra40 Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 klopt dus ik ga opzoek naar een kachel bedienings paneel van een 2014 rio hahhahaha nee hoor met het stekkertje los bevalt me goed alles werkt zo als ik nu wil dus ik laat het lekker zo Quote
mamavanuk Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 Mag ik vrsgen welke knoppen je precies bedoelt? ik heb sinds een paar weken de kia rio superpack als ik de automatische ontwaseming uitzet met de 2 knoppen auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken gaat deze uit na een nieuwe start van de auto blijft hij uit wil je de automatische ontwaseming weer aan hebben weer de 2 knoppen gebruiken en gaat weer automatisch aan is denk toch aangepast van uit de fabriek [2014 versie zeg maar] Quote
sander-utreg Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 je kan het systeem handmatig uitschakelen - kijk even in je boekje daar staat het uitgelegd Quote
Nieles Geplaatst 9 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2013 Hij verteld het net zelf in de quote auto ingedrukt houden en 4 maal snel op de front knop drukken Quote
geeltje Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Mag ik vrsgen welke knoppen je precies bedoelt? de Mag ik vrsgen welke knoppen je precies bedoelt? de knop auto ingedrukt houden en tegelijker tijd de tuimelschakelaar FRONT 4 maal snel indrukken gaat de automatische ontwaseming uit of aan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.