Twente70 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Beste forumleden, Ik heb na vele jaren opel te hebben gereden nu een nieuwe kia cee'd besteld, het gaat om een kia cee'd 5drs met superpack, kleur planet blue en 19 inch antraciet kleurige lichtmetalen velgen, De kia word in januari geleverd dus het duurt nog een tijdje voor ik de cee'd op mag halen Als ik de kia in het bezit heb zal ik hier op het forum nog wat foto's plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 van harte met de nieuwe cee'd de kleur i.c.m de velgen zullen erg mooi zijn en natuurijk welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RvdG71 Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Veel plezier alvast met de ceed, en nu begint het wachten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts