Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Xenonverlichting in Venga

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoe zijn jullie ervaringen met xenonverlichting in de Venga

Ik zit te twijfelen of ik het wel of niet zal laten plaatsen

In de wekplaats van de garage gaven ze toch wel wat nadelige gevolgen op - glas verkleurd door warmte

- licht kan zijn warmte niet kwijt

- verlichtingsunit zou niet meer waterdicht zijn na plaatsing xenonverlichting

Onze Venga is ruim een half jaar oud dus zijn er zuinig op vandaar de twijfel

Of is er een ander alternatief om een  helderder lichtopbrengst te krijgen?

Vengafan

Geplaatst

Xenon is 35 watt, gewoon halogeen 55 watt....kan dus nooit heter worden.

ik zou gewoon voor xenon gaan, dealer heeft er geen zin in zo te zien

• 5 weken later...
Geplaatst

Ervaring is afkeur bij APK door te veel spreidingslicht. Venga heeft geen projectie koplamp. Nadeel is idd koplamp wordt dof en kan idd niet meer 100% waterdicht zijn.

Plus kijken hoe hij geschakeld is. Bij een sportage is de verlichting niet gezekerd want er zit een module kn die stroom geeft. Vaak brand zekeringkast door als er geen canbusstekker gemonteerd wordt. Ondanks is dat er geen melding wordt gegeven. Voordeel meer zicht.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...