Gast CeedDriver Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 (aangepast) Beste Kia liefhebbers, Na erg lang afwezig te zijn geweest maar even opnieuw voorstellen. Ik zag dat er erg veel nieuwe leden zijn bijgekomen op het forum, dit is dus wel op zijn plaats vind ik. Ik ben John, 34 jaar oud uit Haarlem. Ik ben getrouwd met een fantastische vrouw en heb een zoontje van 6 jaar oud. Ook hebben wij 2 honden, een Jack Russell en een Berner Sennen hond (maatje paard) haha!! Voorheen reed ik in een Kia Venga 1.4 Comfort Pack en heb deze sinds kort op 16-07-2-13 ingeruild op een Kia Cee'd 1.6 GDI Sportswagon business pack (zie foto.) Ik heb lang geen auto meer kunnen rijden vanwege 12 maanden ziek te zijn geweest en daarvan 6 maanden 24 uur per dag bed liggend te zijn geweest. Gelukkig na 2 spoedoperaties en daarna een 3e laatste operatie ben ik na totaal 12 maanden weer helemaal hersteld! Gelukkig kan ik weer heerlijk autorijden en daar geniet ik dan ook iedere dag van in onze nieuwe Cee'd. Goed. Een heel verhaald. Ook ik zal van af nu weer te vinden zijn op dit gezellige forum waar ik al heel wat gelezen en opgedaan heb Deze keer niet met een Venga maar met een nieuwe Cee;d John. 13 Oktober, 2013 aangepast door CeedDriver Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom terug en veel plezier met de nieuwe Cee'd SW Quote
Baggio Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Van harte welkom, Cee'd een hele mooie keuze. Veel plezier ervan. Quote
chloso Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom terug, veel plezier met je knappe wagen. Quote
Specialmade Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 @John1979, Welkom terug en heel veel rijplezier en veilige kilometers met die mooie Cee'd. Grtz. Specialmade Quote
mika kjelld Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 welkom terug en heel veel plezier met de cee'd Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom terug en veel rijplezier Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom terug en gelukkig opgeknapt. Succes met de nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.