Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Even opnieuw na lange tijd afwezig

Aanbevolen Berichten

Gast CeedDriver
Geplaatst (aangepast)

Beste Kia liefhebbers,

Na erg lang afwezig te zijn geweest maar even opnieuw voorstellen. Ik zag dat er erg veel nieuwe leden zijn bijgekomen op het forum, dit is dus wel op zijn plaats vind ik.

Ik ben John, 34 jaar oud uit Haarlem. Ik ben getrouwd met een fantastische vrouw en heb een zoontje van 6 jaar oud. Ook hebben wij 2 honden, een Jack Russell en een

Berner Sennen hond (maatje paard) haha!!

Voorheen reed ik in een Kia Venga 1.4 Comfort Pack en heb deze sinds kort op 16-07-2-13 ingeruild op een Kia Cee'd 1.6 GDI Sportswagon  business pack (zie foto.)

Ik heb lang geen auto meer kunnen rijden vanwege 12 maanden ziek te zijn geweest en daarvan 6 maanden 24 uur per dag bed liggend te zijn geweest. Gelukkig na 

2 spoedoperaties en daarna een 3e laatste operatie ben ik na totaal 12 maanden weer helemaal hersteld! Gelukkig kan ik weer heerlijk autorijden en daar geniet ik dan

ook iedere dag van in onze nieuwe Cee'd.

Goed. Een heel verhaald. Ook ik zal van af nu weer te vinden zijn op dit gezellige forum waar ik al heel wat gelezen en opgedaan heb :-) Deze keer niet met een Venga maar

met een nieuwe Cee;d :-)

John.

eec882c2-3e9b-4a18-a40f-6f4c29fd2cad_zps

12e3623c-d008-449a-bd37-5c37e0d4b762_zps

aangepast door CeedDriver
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Welkom terug en veel plezier met de nieuwe Cee'd SW

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...