patrickvanluinen Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Hoi ik ben Patrick van Luinen en heb Vrijdag net een kia picanto gekocht. Na 6 jaar renault te hebben gereden is dit mijn derde auto en eerste kia. En nu heb ik mij hier aangemeld omdat ik in de achterdeur een speaker wilde plaatsen maar dat ging niet. Zodoende was ik hier naar de oplossing opzoek. Quote
xtra40 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 hallo Patrick van Luinen allereerst welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je picanto misschien kan je ook even wat duidenlijker uit leggen wat er niet lukte met het plaatsen van de speakers heb het zelf al een aantal maal gedaan bij de picanto 5 deurs en er zitten of geen speakers in of ze zitten met popnagels vast die je dan eest even er uit moet boren Quote
Specialmade Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 @Patrick van Luinen, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Kia Picanto. Jezelf voorstellen en meteen een vraag stellen is tot daar aan toe, maar meteen contact met de Pimpmaster himself da's ......... Suc6 Grtz. Specialmade 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Welkom op het forum en succes met de Picanto. Maar zoals Specialmade al aangeeft, dat je direct contact hebt met één van de pimpmasters ............. sterkte 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.