PeterD Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 In afwachting van een nieuwe Carens RP 1,6GDI Plus Pack heb ik mezelf alvast aangemeld. Auto wordt waarschijnlijk in de eerste helft van november geleverd. Op dit moment rij ik in een VW Golf Plus TSI met 160 pk en een DSG-bak. Geweldige auto zoalng hij het doet. Helaas heb ik zo'n beetje alles moeten laten vervangen wat je op de diverse fora tegenkomt. Ik vind de nieuwe Carens een mooie auto en ook de 7 jaar garantie hebben me over de streep getrokken. Daarnaast heb ik veel vertrouwen in de dealer uit Naarden. De Carens zal uitsluitend gebruikt worden voor privé doeleinden. We rijden per jaar ruim 20.000 km waarvan ongeveer 6000 met de caravan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Hallo PeterD welkom hier op het forum van harte met de aanschaf van je wel heele mooie auto de Kia Carens en heel veel lees plezier hier op het forum en laat het lange wachten maar beginnen want wachten op iets moois duurt altijd heeeeeel erg lang ik ben een van de geluks vogels die heeft mogen test rijden in Monaco en jeetje wat rijd dat super zeg een heerlijke auto met zat power wel iets minder dan je golf maar hopenlijk wel mat wat minder problemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 welkom en wat een goeie keus om een carens te nemen het is een pracht van een auto... en foto's zijn we dol op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 welkom op het forum, en die Carens is natuurlijk geen Picanto he ? beetje jammer maar evenveel plezier ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Welkom op het forum en succes met het wachten op je mooie aanwinst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Welkom en veel leesplezier hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RvdG71 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Welkom op het forum en succes met het wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterD Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Dank voor alle warme woorden van welkom. Dat verlicht het wachten een beetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterD Posted November 11, 2013 Author Share Posted November 11, 2013 Dank voor alle warme woorden van welkom. Dat verlicht het wachten een beetje Het lange wachten is best wel meegevallen. Vrijdag 18 oktober de handtekening gezet, 25 oktober is hij "aangespoeld" in Rotterdam en op 6 november konden we hem meenemen bij de dealer ( na inleveren oude auto en een aanvullende vergoeding mijnerzijds) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts