kukie Geplaatst 28 Oktober, 2013 Geplaatst 28 Oktober, 2013 Heb een probleem met mijn kia sorento Na dat deze 2 maanden heeft stil gestaan Doe er zich het volgende probleem voor Als ik rij op de snel weg en ik wil een auto inhalen en maak wat toeren Dan valt de motor uit . Als ik de auto aan de kant zet en mij afstandsbediening op de knop van deur dicht druk en deze ingedrukt hou tot dat het alarm afgaat en dan op het deur open knopje druk Kan ik de auto weer starten Wie kan mij helpen of aangeven wat het probleem kan zijn Quote
rob4b4 Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Hoe vaak is dit gebeurt? 1 x of Is dit 100%. In dit laatste gevaal gerelateerd aan tijd, toerental of beweging van de auto's. Graag meer details. Quote
kukie Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 dit is opgelost door dat ik de dieselfilter in de dieseltank heb schoon gemaakt de coting van de tank laat los en deze verstopt de dieselfilter in de tank Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.