skoebidoe Geplaatst 30 Oktober, 2013 Geplaatst 30 Oktober, 2013 heb het volgend probleempje vastgesteld op onze SP3,soms, als we de richtingsaanwijzer aanzetten gaan die in versneld tempo gaan knipperen,zowel links of rechts. Het is ook niet altijd...Bij nazicht zijn alle lampjes ok en knipperen dan ook ,heb geen trekhaak.... iemand die weet wat er gaande is? groetjes mike. Quote
bigwade Geplaatst 30 Oktober, 2013 Geplaatst 30 Oktober, 2013 Dat is vaak als lampjes de geest gaan geven. Als je het links EN rechts hebt zou ik even langs de dealer gaan vanwege die befaamde 7 jr garantie.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.