Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dit klopt kaleido 1, de auto stond op de handrem. De beweging in de steun die je ziet in het begin is de speling als ik de motor start zonder hem te belasten, dus gewoon starten. De uitlaat is uitgesloten, hier is ook naar gekeken en deze hangt netjes vrij en komt nergens tegen aan. Speling op de assen is nog niet naar gekeken, hier zou het inderdaad ook nog vandaan kunnen komen. Maar nu al spalling op de assen, is dat niet heel snel binnen 8 maanden of zou dit wel degelijk mogelijk zijn?  Het geluid van remblokken die speling hebben kan ik, dit had mijn Kia Venga. Maar dit geluid is toch heel anders is mijn ervaring. Deze ''tok'' lijkt echt ergens in de aandrijving te zitten naar mijn mening, misschien toch de aandrijfassen? Monteur blijft bij de steun. Als vind ik deze bij het starten wel erg veel speling hebben. Het lijkt wel als ik de motor start in het begin van het filmpje of de steun gewoon helemaal los heen en weer vibreert. Daarna laat ik de koppeling aangrijpen zonder gas te geven, daarna geef ik inderdaad gas met de handrem er op, zowel voor uit als achter uit.  Het zou inderdaad onder garantie vallen ga ik van uit. :wink: Bij een andere dealer ben ik nog niet geweest aangezien dit hele verhaal vrij kort speelt. Misschien toch eens op de krik zetten om te kijken of, en hoe veel speling er zit op de assen. Terug ga ik sowieso naar de dealer, dit moet opgelost worden voor zo'n jonge auto. Maar de monteur doet er nu nog niets aan. Pas als het erger wordt zullen ze de steun gaan vervangen (als dit al het probleem is.)Groetjes, Peukie.

Lees het hele artikel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...