boosje Posted November 1, 2013 Posted November 1, 2013 Is er een minimale hellingsgraad nodig voor de werking van Hill Assistence....ik stond op een hellinkje waarbij ik dacht dat deze zou werken...maar ik bolde lichtjes achteruit..Kia Venga Mind 1.4 benzine, 1 week oud.... Heb ook een vraag over snelheidsbegrenzer,zie ander topic Quote
mika kjelld Posted November 1, 2013 Posted November 1, 2013 boosje welkom op het forum je heb inderdaad wel een wat grotere hellingsgraad nodig bijv een parkeergarage en je moet harder op je rempedaal trappen voordat het werkt Quote
robquatr Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Is er een minimale hellingsgraad nodig voor de werking van Hill Assistence....ik stond op een hellinkje waarbij ik dacht dat deze zou werken...maar ik bolde lichtjes achteruit..Kia Venga Mind 1.4 benzine, 1 week oud.... Heb ook een vraag over snelheidsbegrenzer,zie ander topic Ook ik dacht dat het systeem zou werken in het vlakke Nederland bij ieder hobbeltje maar bij een beetje stijle uitgang van een garage of in een echt bergachtig gebied werkt het wel degelijk is mijn ervaring. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.