boosje Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Is er een minimale hellingsgraad nodig voor de werking van Hill Assistence....ik stond op een hellinkje waarbij ik dacht dat deze zou werken...maar ik bolde lichtjes achteruit..Kia Venga Mind 1.4 benzine, 1 week oud.... Heb ook een vraag over snelheidsbegrenzer,zie ander topic Quote
mika kjelld Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 boosje welkom op het forum je heb inderdaad wel een wat grotere hellingsgraad nodig bijv een parkeergarage en je moet harder op je rempedaal trappen voordat het werkt Quote
robquatr Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Is er een minimale hellingsgraad nodig voor de werking van Hill Assistence....ik stond op een hellinkje waarbij ik dacht dat deze zou werken...maar ik bolde lichtjes achteruit..Kia Venga Mind 1.4 benzine, 1 week oud.... Heb ook een vraag over snelheidsbegrenzer,zie ander topic Ook ik dacht dat het systeem zou werken in het vlakke Nederland bij ieder hobbeltje maar bij een beetje stijle uitgang van een garage of in een echt bergachtig gebied werkt het wel degelijk is mijn ervaring. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.