RobT Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Mijn naam is Rob,ben 48 jaar en ben sinds vorige week in het bezit van een nieuwe Rio. Heb in het verleden wat apartere auto`s gehad zoals de Materia en de Cube,dus dit is weer heel iets anders. Moet alleen weer wennen aan de lage instap,dit is het enige nadeel tot nu toe. Groet,Rob. Quote
xtra40 Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Hallo RobT en welkom hier op het forum Van harte met de aanschaf van je mooie rio heel veel lees en post plezier hier op het forum mischien nog even ene paar mooie fotos posten (zijn we gek op hier ) Quote
Guest RvdG71 Posted November 2, 2013 Posted November 2, 2013 Welkom Rob hier op het forum en veel plezier met de nieuwe aanwinst Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 3, 2013 Posted November 3, 2013 Hoi Rob. Welkom op het forum en veel plezier met de nieuwe Rio. Quote
Baggio Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Rob van harte welkom en veel geluk met de Rio. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.