Kiaclub Nieuwsrobot Posted November 6, 2013 Posted November 6, 2013 Mijn banden vooraan slijten enorm snel ( vooral aan de binnenkant), het is nu de 2de maal dit jaar dat ik ze moet vervangen. Ook begint het stuur te trillen als ik meer dan 90 rijd vanaf 130 zijn de trillingen minder. De auto schakelt ook niet meer vlot, als ik van 2de of 5de versnelling naar 3de wil gaan moet ik dikwijls eerst naar neutraal schakelen. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn. Groetjes Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.