Kiaclub Nieuwsrobot Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 In de garage zegt men dat ik waarschijnlijk eens tegen de borduur gereden ben en dat de uitlijning niet meer goed is. Woensdag gaat de auto binnen voor nieuwe banden+ uitlijning. De versnellingsbak is een grote kost min 1500 Ofwel laat ik het maken ofwel koop ik een nieuwe ik twijfel nog. Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.