Kiaclub Nieuwsrobot Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Heb vanmiddag distributiekappen gedemonteerd om de distributie te vervangen, alleen tandwiel aan de rechterzijde onderkant die mee loopt met de langste distributie riem, volgens mij het oliepomp tandwiel komt na vele malen ronddraaien niet op het merkteken te staan. Riem is waarschijnlijk ergens anders vervangen maar dit tandwiel staat niet op tijd. Wie heeft een beschrijving met afbeeldingen om de distributie netjes op tijd te stellen. Lees het hele artikel
Recommended Posts