Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 11 November, 2013 Geplaatst 11 November, 2013 Er komt olie in de remtrommel van de handrem . Mijn vermoeden gaat dat oliekeerring slecht is . Ik zou graag een schema of foto's hebben hoe het gemonteerd is , voor ik het demonteer . Grt. Guido . Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.