Kiaclub Nieuwsrobot Posted November 14, 2013 Posted November 14, 2013 Ik heb een lek aan de oliekering van de achteras . De olie komt in de remtrommel van de handrem . Is het genoeg dat ik de kering vernieuw of moet ik nog meer vernieuwen . Heeft er ook iemand een tekening van de achteras . Met vriendelijke groeten Guido . Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.