steamduck Geplaatst 3 Maart, 2014 Geplaatst 3 Maart, 2014 Dag Frans, Ook mijn sportage is van 2006. Zeker geen slecht bouwjaar. Ook ik hou deze voorlopig nog maar even. Inmiddels 123K op de teller staan. Bij een grote beurt vorig jaar de nodige snaren laten vervangen. Inmiddels begint ze wel wat last van kleine ouderdom kwaaltjes te krijgen. Bekleding bestuurdersstoel (half sky / half stof) begint wat te scheuren. Raampje links achter bij de kofferbak lekt een rubber. Dat soort ongemak. Hoe houdt die van jou het? Ga als zomersloffen waarschijnlijk Michelin Latitude Cross (SUV Band) eronder leggen. Quote
Jack_z Geplaatst 3 Maart, 2014 Geplaatst 3 Maart, 2014 Frans was het laatst online hier op 20 november 2013 dus verwacht niet dat hij snel antwoord Quote
steamduck Geplaatst 3 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2014 Thnx Jack-z Tja, dat kan/kon ik niet ff zien. Mocht ie weer online komen, heeft ie in iedere geval een reactie gehad. Doet de mens dan weer goed Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.