Administrator Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Hallo,ik ben in het bezit van een Kia Sorento 2005 diesel 140pkMijn probleem is dat de interieurverwarming maar 3 standen heeft; koud (bij stand low), redelijk warm (tussen 17,5 en 31 graden niet in te stellen) en zeer warm (bij hi). Monteur heeft aanzuigmoter (onderin het interieur bij de voeten) vervangen, maar ik zie geen verbetering.Heeft iemand een tip.Ook vraag ik me af hoe je de interieurverwarming handmatig kan gebruiken zonde climat contol? Lees meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambix Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 hello, ik heb ook een 2005-sorento. Ik kan niet bevestigen dat de verwarming maar 3 standen heeft, maar ik kan wel bevestigen dat de temperatuursinstelling mij nog steeds een raadsel is. Soms blaast hij koud , dan weer warm bij dezelfde aanduiding. Gelukkig veranderd het niet tijdens het gebruik. Alle info is eveneens voor mij welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts