Jackmees Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Hoi allenmaal, Ik ben Jack en kom uit Den Bosch, Sinds 4-2012 hebben wij een kia picanto in ons bezit (rijd mijn vrouw mee) en vrijdag 22 november wordt mijn Galaxy black picanto geleverd. Groeten Jack en Rikie Quote
Specialmade Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 @Jackmees, Van harte welkom op dit forum. Veel lees- en post plezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met (beide) Picanto's. Foto's zijn we gek op, hier op het forum. suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de Picanto's Quote
Jackmees Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 @Jackmees, Van harte welkom op dit forum. Veel lees- en post plezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met (beide) Picanto's. Foto's zijn we gek op, hier op het forum. suc6 Grtz. Specialmade Hoi Specialmade Hoe zet ik hier foto's op Gr,Jack Quote
Jackmees Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 Zoals je ziet staan ze er al op Quote
Jackmees Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 @Jackmees, Van harte welkom op dit forum. Veel lees- en post plezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met (beide) Picanto's. Foto's zijn we gek op, hier op het forum. suc6 Grtz. Specialmade Quote
Jackmees Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 @Jackmees, Van harte welkom op dit forum. Veel lees- en post plezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers met (beide) Picanto's. Foto's zijn we gek op, hier op het forum. suc6 Grtz. Specialmade Heb jij foto's De Galaxy Black Quote
Specialmade Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Heb jij foto's De Galaxy Black Zie hier (uit garage Specialmade2.) Grtz. Specialmade Quote
Jackmees Geplaatst 21 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2013 Zie hier (uit garage Specialmade2.) Grtz. Specialmade Hoi Zitten wel mooie velgen onder,ik denk dat ik de mijne er onderuithaal en toch ander koop,die standaart lichtmetalen velgen zijn toch niet zo mooi. Gr,Jack 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.