Thundercats Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Eeeeh ik weet, dat "wij mannen" heel slecht zijn in t lezen van gebruiksaanwijzingen. Alles wijst zich toch vanzelf? Maar ik vroeg me vandaag ineens iets af: heeft de Ceed 2013 eigenlijk wel een achterruitsproeier? Ik heb um nl. nog niet kunnen ontdekken... waar zit ie dan en hoe bedien ik um? In mijn Rio 2006 kon ik t knopje draaien om de wisser aan te zetten en doordraaien om te sproeien.. in de huidige Ceed werkt dat dus niet. Ik zal wel iets over t hoofd zien... Quote
Seafox Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Weet niet of het ook voor de Cee'd geldt, maar bij de Rio 2012 moet je hendel van de ruitenwisser naar voren duwen. misschien ook ook bij de Cee'd Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Nee bij de ceed naar achteren (van je af dus kan ook naar voren schrijven) duwen en dan sproeit die, tenminste bij de sw en de pro wel:-) Quote
Thundercats Posted November 19, 2013 Author Posted November 19, 2013 Ik loop nu DIRECT naar buiten en ga t checken... ben zooo terug Update: yep, gevonden.. handle van me afduwen dus.. Thanx guys! 3 Quote
chloso Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Jep de cee'd heeft dit ook. Als je de hendel naar je trekt dan sproeit hij op de voorruit. Als je de hendel van je wegduwt dan sproeit hij de achterruit. Dus hij doet wel degelijk beide ruiten hoor Quote
Thundercats Posted November 19, 2013 Author Posted November 19, 2013 Jep de cee'd heeft dit ook. Als je de hendel naar je trekt dan sproeit hij op de voorruit. Als je de hendel van je wegduwt dan sproeit hij de achterruit. Dus hij doet wel degelijk beide ruiten hoor Daar kwam ik dus idd nèt al achter 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.