Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allemaal,

Ik zal mij even voorstellen; Ik ben een tevreden Kia rijder, na jarenlang in diverse Citroën's te hebben gereden. Getrouwd, 2 kids van 16jaar.

Inmiddels al ruim 2 jaar in het bezit van een Sportage 2.0 uit 2007. Deze heeft inmiddels 59000km gelopen.

De laatste tijd hoor ik regelmatig een hoog zoemend geluid a/d achterkant, dit kan bij snelheden boven de 50km voorkomen, maar inmiddels ook onder deze snelheid. Als ik rem is het even weg, maar het kan dan ook weer zo terugkomen. Het rare is dat het er niet altijd is. Zo reed ik gisteren naar Friesland (trip van 170km) en nergens last van, op de terugreis was het soms wel weer aanwezig.

Ik las op het forum dat iemand ook een dergelijk geval heeft gehad, dit was te wijten a/d handrem.

Iemand een idee wat het kan zijn of tips om het uit te sluiten/ te ontdekken?

• Like 1
Geplaatst

Dank voor je reactie, het vreemde is dat als ik mijn rem indruk, het geluid weg is en als ik mijn rem weer loslaat, het weer aanwezig is. Misschien te simpel gedacht, maar dan zou het toch geen wiellager kunnen wezen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...