Kiaclub Nieuwsrobot Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Hallo allemaalWie kan mij vertellen waar de claxon zit gemonteerd, heb wel een claxon gevonden achter de R-koplamp, maar die is het niet. Waar deze voor is weet ik ook niet, maar het is een andere die toetert. Ik wil er n.l een tweetonige claxon op zetten. B.v.d . Marien Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.