eve58 Geplaatst 3 December, 2013 Geplaatst 3 December, 2013 Hallo, ik heb vorige week een bijna nieuwe kia picanto 1.25 cvvt 1.2 R-sport gekocht, geimporteerd uit Duitsland. Hiervoor had ik een hyundai i10, geweldige auto, geen enkel probleem mee gehad, maar hyundai i.10 is er niet meer in 1.2 versie dus..... Tot nu toe bevalt hij heel goed. Alles zit er op en er aan tot aan stoelverwaring toe. Ook heb ik een trekhaak laten monteren voor een fietsenrek. Ik heb even rond gelezen op het forum en de discussies over subwoofers gevolgd en heb een excalibur x700.1 gekocht maar die moet aangesloten worden. Ik heb gezocht naar handleidingen maar kan die niet vinden. Overigens gekocht bij Pijl Audio voor 119, euro terwijl hij elders minimaal 139 euro is. Snelle levering dus geen problemen. Weten jullie iemand die deze 'under chair' subwoofer voor een niet al te hoge prijs in kan bouwen? Verder wil ik graag winterbanden op stalen velg gaan kopen maar de banden die er nu onder zitten hebben een redelijk afwijkend formaat, namelijk 175/50 R15, en die zijn heel moeilijk te krijgen. Ben je altijd gehouden aan die maten of kun je ook een andere verhouding in maten nemen waarbij de hoogte van de wielen (50 in combi met r15) hetzelfde blijft? of kun je willekeurig andere maten er onder hangen? Alvast bedankt voor het delen van jullie expertise Quote
Specialmade Geplaatst 3 December, 2013 Geplaatst 3 December, 2013 Verder wil ik graag winterbanden op stalen velg gaan kopen maar de banden die er nu onder zitten hebben een redelijk afwijkend formaat, namelijk 175/50 R15, en die zijn heel moeilijk te krijgen. Ben je altijd gehouden aan die maten of kun je ook een andere verhouding in maten nemen waarbij de hoogte van de wielen (50 in combi met r15) hetzelfde blijft? of kun je willekeurig andere maten er onder hangen? Alvast bedankt voor het delen van jullie expertise Zie hier voor de berekening welke banden je kunt monteren. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 December, 2013 Geplaatst 3 December, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de auto. Quote
Jack_z Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 voor dat inbouwen moet je eens contact opnemen met de Pimpmaster hier op het forum die bouwen letterlijk alles in, en verder moet je ook wat foto's uploaden zodat we mee kunnen genieten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.