Ed-Sorento Posted December 4, 2013 Posted December 4, 2013 Hallo Allemaal, Sinds vorige week ben ik de gelukkige bezitter van een Zwarte Sorento van Feb 2009. Hier hoop ik nog veel plezierige km's mee te maken. Op dit Forum hoop ik veel kennis op te doen over mijn Sorento maar ook te delen, ben wel geen automonteur maar zit al 30 jaar in het het industrieel storings en onderhouds vak, en sleutel al 35 jaar aan auto's. mvrgr Ed Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.