picanto2010 Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Ik heb een KIA Picanto uit 2010 waarvan de laatste tijd soms de komplete dashboardverlichting en achterlichten uitvallen. Op onderzoek uit gegaan want ik dacht aan een slechte zekering, volgens de gegevens in het instructieboekje zou het de 10 ampere zekering kunnen zijn die aangeduid wordt als 'Cluster'. Ik kan namelijk nergens een aanduiding vinden naar een andere zekering die voor deze verlichting is. Deze zekering verwijderd en doorgemeten, deze bleek gewoon goed te zijn. Vervolgens toch voor de zekerheid gewisseld met een andere zekering van 10A maar het probleem blijft. Er is geen peil op te trekken wanneer zoiets gebeurd maar wel zeer vervelend en vooralsnog heb ik er geen oplossing voor. Wellicht binnenkort maar eens bij de dealer informeren. Mijn vraag aan de forumleden: is er iemand die dit herkent of ook heeft meegemaakt? Alvast bedankt voor het lezen Quote
alexander Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Ik heb dit wel eens meegemaakt bij mijn Fiat Tipo, was volstrekt willekeur. Auto naar garage gebracht, bleek een slechte aardekabel, die van je chasis naar de minpool loopt. Je auto is wel veel jonger, maar lijkt er wel op. Quote
Jack_z Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 nieuw voor mij maar wat robertaw zeg is een wel een goede, maar je heb 7 jaar garantie dus laat de dealer het voor je oplossen Quote
picanto2010 Geplaatst 17 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2013 Bedankt voor het meedenken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.