Dvkia Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 Kort geleden mijn navigatie systeem ingesteld,maar ik krijg tot op heden het niet voor elkaar om het geluid van de radio uit te schakelen, en alleen het stemgeluid van de navigatie te beluisteren, ik hoor beide geluiden tegelijk! (volume is wel te regelen) ik kan in de handleiding hier volgens mij niets over vinden,wie heeft er een idee ? Quote
Preston Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Als je de radio aan hebt staan..(je ziet de zender) dan geluid radio helemaal terug...via draaiknop of knop op het stuur. Heb je het geluid van de radio zacht staan dan overruled de stem van Navigatie de Radio. Als dat NIET zo is... dan moet je een snelle actie plegen... dat wil zeggen .... als je de stem van Nav hoort en je wilt die harder ( of zachter) dit TIJDENS dat je de stem hoort... hard/zacht via de knop op het stuur regelen! suc6 Quote
OutOfFocus Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Je kunt ook op het knopje rechtsboven drukken. Dan wordt de aanwijzing herhaald en kun je het volume instellen. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.