Dvkia Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Kort geleden mijn navigatie systeem ingesteld,maar ik krijg tot op heden het niet voor elkaar om het geluid van de radio uit te schakelen, en alleen het stemgeluid van de navigatie te beluisteren, ik hoor beide geluiden tegelijk! (volume is wel te regelen) ik kan in de handleiding hier volgens mij niets over vinden,wie heeft er een idee ? Quote
Preston Geplaatst 12 December, 2013 Geplaatst 12 December, 2013 Als je de radio aan hebt staan..(je ziet de zender) dan geluid radio helemaal terug...via draaiknop of knop op het stuur. Heb je het geluid van de radio zacht staan dan overruled de stem van Navigatie de Radio. Als dat NIET zo is... dan moet je een snelle actie plegen... dat wil zeggen .... als je de stem van Nav hoort en je wilt die harder ( of zachter) dit TIJDENS dat je de stem hoort... hard/zacht via de knop op het stuur regelen! suc6 Quote
OutOfFocus Geplaatst 19 December, 2013 Geplaatst 19 December, 2013 Je kunt ook op het knopje rechtsboven drukken. Dan wordt de aanwijzing herhaald en kun je het volume instellen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.