Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Even een update hier.

 

De Rio 1.1 Crdi is ondertussen sinds begin april  1 jaar oud en er staan nu, begin juni  22.000km op de teller.

Dus de keuze voor een diesel was wel van toepassing in het Belgenland.

 

Ondertussen is ook onze privé wagen, de Nissan Qashqai (J10) 1.5 dCI ingeruild voor een … tja Nissan Qashqai (J11) 1.2 DIG-T in Tekna uitvoering.

 

De Rio rijd nog steeds super en gaan we terug meer moeten gaan gebruiken. Kost ons niets als bedrijfswagen, daarom.

 

Ga één dezer weken eens contact opzoeken met de heren PimpMasters omdat wij absoluut parkeersensoren achteraan willen en desnoods een Witson.

De Witson ken ik vanuit het verleden, ik heb in de Qashqai verschillende Chinese 2-Din units gehad en de Witson was veruit de beste en betrouwbaarste, qua werking, bestelling en feedback.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...