Eddy S Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Even een update hier. De Rio 1.1 Crdi is ondertussen sinds begin april 1 jaar oud en er staan nu, begin juni 22.000km op de teller. Dus de keuze voor een diesel was wel van toepassing in het Belgenland. Ondertussen is ook onze privé wagen, de Nissan Qashqai (J10) 1.5 dCI ingeruild voor een … tja Nissan Qashqai (J11) 1.2 DIG-T in Tekna uitvoering. De Rio rijd nog steeds super en gaan we terug meer moeten gaan gebruiken. Kost ons niets als bedrijfswagen, daarom. Ga één dezer weken eens contact opzoeken met de heren PimpMasters omdat wij absoluut parkeersensoren achteraan willen en desnoods een Witson. De Witson ken ik vanuit het verleden, ik heb in de Qashqai verschillende Chinese 2-Din units gehad en de Witson was veruit de beste en betrouwbaarste, qua werking, bestelling en feedback. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.